Bir daqiqa ichida sizga qo'ng'iroq qilishimizni xohlaysizmi?
Tugmani bosish orqali siz siyosatga rozilik bildirasiz
Biz 5 daqiqa ichida siz bilan boglanamiz
Retail
Zamonaviy iste'molchi uchun do'kon shunchaki xarid qilish joyi emas, bu tovarlar bilan o'zaro ta'sir qilish jarayonida yangi tajriba, taassurotlar va hissiyotlardir.
Do'konning tashqi ko'rinishi
Asl aksanlar bilan do'konning tashqi dizayni o'tayotgan potentsial iste'molchilarning maksimal sonini jalb qilishi mumkin. Hajmi yoritilgan harflar, ma'lumot belgilari, shahar formatlari, xavfsizlik devorlari va boshqa reklama elementlari qiziqishni jalb qilishga yordam beradi va odamlarni savdo nuqtasiga borishga undaydi.
Do'konning ichki qismi
Kirish maydonining dizayni, yorqin ma'lumotli yorug'lik qutilari, asl devor va ship dekorasi chakana savdo shoxobchasi qiyofasining muhim tarkibiy qismi bo'lib, uning raqobatbardoshligini belgilaydi. Chakana savdo uskunalarining grafik dizayni esa do'kon uchun muhim reklama va axborot funktsiyasini bajaradi, qiziqish uyg'otadi va iste'molchilar e'tiborini tortadi va shu bilan savdo o'sishini rag'batlantiradi.