Bir daqiqa ichida sizga qo'ng'iroq qilishimizni xohlaysizmi?
Tugmani bosish orqali siz siyosatga rozilik bildirasiz
Biz 5 daqiqa ichida siz bilan boglanamiz
Tibbiyot
Tibbiy xizmatlar va dori vositalari reklamasiga qo‘yilgan bir qator cheklovlar bu sohadagi kompaniyalarning kerakli darajada rivojlanishiga imkon bermayapti.
Dorixonalar, klinikalar va boshqa tibbiyot muassasalarining reklamasi
Tibbiy xizmatlar va dori vositalari reklamasiga qo‘yilgan bir qator cheklovlar bu sohadagi kompaniyalarning kerakli darajada rivojlanishiga imkon bermayapti. Va mavjud reklama joylashtirishlari ba'zan kerakli maqsadli auditoriyaga erishishni kafolatlamaydi. Shu munosabat bilan, qadim zamonlardan beri eng samarali reklama kanallari savdo yoki xizmat ko'rsatish nuqtalarining o'zlari bo'lib kelgan.
Tibbiyot muassasalarining tashqi ko'rinishi
Tibbiy muassasada maksimal trafikka erishishning asosiy parametri reklama ob'ektlarining o'qilishi va jozibadorligi hisoblanadi. Buning sababi, tibbiy muassasaning auditoriyasi "muammolarni oldindan emas, balki ular paydo bo'lganda hal qiladi". Bundan kelib chiqadiki, "issiq" mijozga muassasa faoliyati yoki uning mahsulot assortimenti to'liqligini etkazadigan axborot vositalari (ma'lumot stendi, indeks, banner) talab qilinadi.